Kontaktujte nás

Adresa

Jihlavská 320/2
664 41 Troubsko

Zavolejte nám

6 + 14 =

Nejčastější dotazy

Jak je to se servisem?

Na všechny námi prodávané stroje poskytujeme záruční i pozáruční servis. Navíc jsme schopni provádět opravy strojů všech ostatních značek.

Jaká je záruční doba?

Na všechny námi prodávané stroje poskytujeme délku záruky na výrobní vady v délce trvání 2-5 let. U každého produktu je uvedená délka záruky. Pokud u některého výrobku záruka uvedena není, potom platí standardní záruka 2 roky.

Jak dlouho trvá oprava stroje?

Všechny stroje se snažíme opravit v co nejkratší možné době. Záruční opravy mají vždy přednost tak, aby byla splněna zákonná lhůta 30 dnů. Na pozáruční opravy doporučujeme předchozí domluvu.

Mohu stroj vrátit?

Ano. Všechny produkty zakoupené v internetovém obchodě lze podle zákona neporušené vrátit do 15 dnů. Pokud Vám zakoupený stroj nebude vyhovovat a kontaktujete nás po uplynutí této lhůty, budeme se Vám snažit co nejvíce vyjít vstříc.

Jaká je doba dodání?

U produktů, které jsou skladem je dodací lhůta obvykle 1-3 pracovní dny. U produktů, které jsou označeny “Na objednávku” je dodací lhůta obvykle 14 dní. U zboží, které je označeno “Není skladem” doporučujeme dostupnost telefonicky ověřit.

Jaké jsou platební možnosti?

V současné době je možné objednané zboží zaplatit na dobírku anebo předem bankovním převodem. V takovém případě vždy vyčkejte na oficiální fakturu s platebními údaji. Postupně platební možnosti rozšiřujeme a v blízké době bude možné za objednané zboží zaplatit i kartou online.

Co mám dělat, když zásilka dorazí poškozená?

Pokud je na první pohled zásilka poškozená, tak ji vůbec nepřijímejte a kurýrovi oznamte, že je obal poškozený. Všechny prodávané produkty se snažíme zabalit vždy tak, aby nedošlo k poškození zboží. Pokud zásilku přijmete a až po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozené, neprodleně nás kontaktujte, abych celou věc mohli co nejdříve vyřídit.

Mám stroj jiné značky a nejsem spokojený

Pokud jsete zakoupili stroj jiné značky, od jiného prodejce a nejste se strojem nebo servisem spokojení, určitě nám zavolejte. Pokud to bude v našich silách, pokusíme se Vám pomoci. Bohužel stále existuje spousta prodejců, kteří této technologii nerozumí a nechají zákazníka koupit, co nepotřebuje.

Miroslav Kočárek Vyšívací a šicí stroje

Miroslav Kočárek Vyšívací a šicí stroje

Můj košík
Váš košík je prázdný

Zdá se, že jste si ještě nic nevybrali